BLIK - Spółdzielcza Grupa Bankowa
Serwis używa pliki cookies!

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Niedokonanie zmian ustawień przeglądarki internetowej na ustawienia blokujące zapisywanie plików cookies jest jednoznaczne z wyrażeniem zgody na ich zapisywania. Więcej szczegółów w naszej “Polityce Cookies”.

 Zgadzam się
 Zgadzam się
login teamLider price team notepad menu_toggler wcag_switcher compass arrow-triangle-top arrow-triangle-bottom arrow-light-bottom arrow-light-right close search

BLIK - Spółdzielcza Grupa Bankowa

Znajdź swój Bank

BLIK

Szybko zapłacisz, wypłacisz i przelejesz! BLIK zastępuje gotówkę i karty płatnicze. Pozwala płacić za zakupy i wypłacać pieniądze przy użyciu smartfona z aplikacją SGB Mobile.

Gdzie użyć BLIKA?

Zapłacisz w internecie, w sklepie, szybko przelejesz komuś pieniądze lub wypłacisz z oznaczonych bankomatów, dokonasz opłaty w ulicznych parkomatach, rozliczysz się za usługi z administracją publiczną, kupisz bilety do kina itp.

 

gdzie-uzyc-blika

Gdzie znaleźć BLIKA?

Z BLIKA możesz korzystać w aplikacji mobilnej SGB Mobile. Jest ona dostępna dla telefonów z systemem Android i iOS. Możesz ją pobrać w sklepie Google Play i App Store na swoim smartfonie.

W zależności od systemu operacyjnego (Android lub iOS) wybierz odpowiedni sklep i pobierz aplikację.

gdzie-znalezc-blika

Przelewaj BLIKIEM na telefon

Przelew na telefon BLIK

BLIKIEM w aplikacji SGB Mobile szybko i bezpiecznie rozliczysz się ze znajomymi lub przelejesz pieniądze dziecku.

  • Bez numeru konta – wystarczy numer telefonu odbiorcy, który również korzysta z BLIKA
  • Natychmiast – przelew możesz zrobić o każdej porze
  • Bezpłatnie – 0 zł za wykonanie przelewu
  • Do 500 zł jednorazowo

Prośba o przelew BLIK

Ta opcja jeszcze bardziej ułatwi rozliczenia ze znajomymi i rodziną. Wystarczy, że wyślesz prośbę o przelew do osoby zapisanej w książce kontaktów w telefonie lub wprowadzisz numer telefonu takiej osoby, a ona zaakceptuje ją w aplikacji mobilnej jednym kliknięciem.

Podział rachunku

Wspólne wyjście? Podziel rachunek na wszystkich w grupie – możesz to zrobić na równe kwoty lub każdemu przypisać inną. Usługa dostępna w bankach, które oferują przelewy BLIK na telefon.

przelewaj-blikiem-na-telefon

Jak korzystać z BLIKA?

W bankomacie lub na stronie sklepu internetowego wybierz BLIK. Płatność zrealizujesz, gdy wpiszesz jednorazowy, sześciocyfrowy kod wygenerowany w swojej aplikacji mobilnej, a następnie zatwierdzisz go na smartfonie. Tak samo zrób w sklepie stacjonarnym – potwierdź sprzedawcy, że płacisz BLIKIEM. Zarejestruj swój numer i dokonuj natychmiastowych przelewów na telefon do 500 zł.

Jak płacić BLIKIEM w internecie?
 
1. Wybierz „Płatność BLIK”.
2. Wygeneruj kod w swojej aplikacji mobilnej.
3. Wpisz kod na stronie internetowej.
4. Potwierdź płatność w swoim smartfonie.
 
 
Jak płacić BLIKIEM w sklepie?
 
1. Poinformuj sprzedawcę: płacę BLIKIEM!
2. Wygeneruj kod BLIK w swojej aplikacji mobilnej.
3. Wpisz kod na terminalu.
4. Potwierdź płatność w swoim smartfonie.
 
 
Jak wypłacać BLIKIEM w bankomacie?
 
1. Sprawdź czy bankomat akceptuje wypłatę BLIK.
2. Wybierz opcję wypłaty BLIK.
3. Wybierz kwotę wypłaty.
4. Wygeneruj kod BLIK w swojej aplikacji mobilnej i wpisz go w bankomacie.
5. Potwierdź płatność w swoim smartfonie.
 
 
Jak przelewać BLIKIEM na telefon?

Jeśli chcesz odbierać przelewy na telefon BLIK, zarejestruj w aplikacji SGB Mobile swój numer telefonu.

Jeśli chcesz wykonać przelew:
 
1. Wybierz przycisk „Przelew na telefon BLIK”.
2. Wybierz numer z listy kontaktów lub wpisz go ręcznie.
3. Wpisz kwotę, tytuł przelewu i przejdź „Dalej”.
4. Potwierdź transakcję PIN-em do aplikacji.
 
 
Jak wysłać prośbę o przelew BLIK?
 
1. Wybierz przycisk „Prośba o przelew na telefon BLIK”.
2. Wybierz numer z listy kontaktów lub wpisz go ręcznie. Prośbę o przelew możesz wysłać do kilku osób.
3. Wpisz kwotę, tytuł przelewu i przejdź „Dalej”.
4. Potwierdź transakcję PIN-em do aplikacji.
5. Odbiorca natychmiast otrzyma od Ciebie prośbę. Będzie ona ważna przez 72 godziny. Przez ten czas odbiorca prośby będzie mógł ją zaakceptować lub odrzucić. Po tym czasie prośba wygaśnie.
 
 
Jak wysłać podział rachunku?
 
1. Wybierz przycisk „Prośba o przelew na telefon BLIK”, a następnie opcję „Podział rachunku”.
2. Wybierz numer z listy kontaktów lub wpisz go ręcznie. Prośbę o przelew możesz wysłać do kilku osób. Możesz również uwzględnić siebie w podziale rachunku.
3. Wpisz kwotę do podziału rachunku, tytuł przelewu i przejdź „Dalej”.
4. Potwierdź transakcję PIN-em do aplikacji.
5. Odbiorca natychmiast otrzyma od Ciebie prośbę o podział rachunku. Będzie ona ważna przez 72 godziny. Przez ten czas odbiorca prośby będzie mógł ją zaakceptować lub odrzucić. Po tym czasie prośba wygaśnie.
 
 
jak-korzystac-z-blika

Jak zainstalować BLIKA?

Ile kosztuje BLIK?

Za korzystanie z BLIKA nie ponosisz żadnych kosztów. To darmowa usługa.

BLIKUJ mądrze

Pamiętaj o bezpieczeństwie,  zabezpiecz swój smartfon przed kradzieżą i nieuprawnionym dostępem!

Szczegóły

szczegoly