A Ty co zrobisz, jak wygrasz? – wystartowała kampania Wielkiej Loterii Lokat SGB - Spółdzielcza Grupa Bankowa
Serwis używa pliki cookies!

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Niedokonanie zmian ustawień przeglądarki internetowej na ustawienia blokujące zapisywanie plików cookies jest jednoznaczne z wyrażeniem zgody na ich zapisywania. Więcej szczegółów w naszej “Polityce Cookies”.

 Zgadzam się
 Zgadzam się
login teamLider price team notepad menu_toggler wcag_switcher compass arrow-triangle-top arrow-triangle-bottom arrow-light-bottom arrow-light-right close search

A Ty co zrobisz, jak wygrasz? – wystartowała kampania Wielkiej Loterii Lokat SGB - Spółdzielcza Grupa Bankowa

Znajdź swój Bank

A Ty co zrobisz, jak wygrasz? – wystartowała kampania Wielkiej Loterii Lokat SGB
3 października 2023 r.

Niemal równo rok po odsłonie akcji wizerunkowej, w której bankowcy przekonywali klientów, że „dobrze dbać o siebie nawzajem”, startuje nowa kampania SGB. Łączy ona dbałość o wizerunek i budowanie świadomości z możliwością wygranej w Wielkiej Loterii Lokat SGB. Nowa kampania to efekt współpracy SGB – Spółdzielczej Grupy Bankowej – z jedną z największych w Polsce agencji reklamowych – GPD Agency.

 

Hasło nowej kampanii to „A Ty co zrobisz, jak wygrasz?”. W spocie reklamowym widzimy znaną z poprzednich spotów dziennikarkę, która tym razem pyta napotkanych klientów Banku Spółdzielczego SGB o to, co oni zrobiliby, gdyby wygrali jedną z głównych nagród w loterii, czyli 100 tys. złotych. Każdy z zapytanych ma swoje marzenia, które chciałby spełnić. Łączy ich jedno: dobrze dbać o siebie nawzajem i dobrze mieć lokatę w Banku Spółdzielczym SGB.

– Ta kampania pokazuje, że jesteśmy konsekwentni w naszych działaniach – mówi Ewelina Ignaczak, dyrektorka Biura Marketingu i Komunikacji w SGB-Banku. – Klienci to doceniają, a my widzimy, że Banki Spółdzielcze SGB są marką coraz bardziej rozpoznawalną na rynku. Już nie tylko jako polskie i lokalne banki, ale też banki, które dbają o swoich klientów i dają im więcej niż tylko obsługę bankową. W każdym banku klient może założyć lokatę, ale tylko w Banku Spółdzielczym SGB może wygrać pieniądze i zrobić z nimi co tylko zechce np. zadbać o siebie i swoich bliskich.

Pula nagród jest rekordowa – 5 nagród I stopnia po 100 tys. zł każda oraz aż 366 nagród II stopnia, po 2 tys. zł każda. Kampania pojawi się przede wszystkim w internecie (Meta, Google, YouTube), ale także w telewizji (TVP, TVN) i w VOD.

Spoty reklamowe (30”, 15” i 6”) można oglądać od 2 października, a ich bohaterami są klienci z najważniejszych dla SGB segmentów. Miłośnik technologii chciałby zamontować w swoim domu pompę ciepła. Dwójka młodych ludzi zrealizowałaby swoje największe marzenia podróżnicze – oba, bo nie musieliby wybierać i iść na kompromisy. A przedstawicielka klientów tradycyjnych zadbałaby o swój ogród tak, by jeszcze fajniej spędzać w nim czas ze swoimi wnukami. Co jeszcze dzieje się w spotach? Zachęcamy do obejrzenia ich w mediach.

Za koncepcję kreatywną kampanii, a także za jej realizację i produkcję spotów odpowiada GDP Agency. Do zadań GPD należały m.in. produkcja i postprodukcja 30, 15 oraz 6 sekundowych spotów oraz sesja foto. Do stworzenia spotów wykorzystano silnik renderujący w czasie rzeczywistym Unreal tak, aby móc lepiej zapanować nad światłem, klimatem oraz wyglądem scen.

Więcej informacji na stronie loterialokat.sgb.pl.